Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser gælder ved køb af varer på www.hejco.dk
www.hejco.dk ejes af: HejMar AB (Hejco) org. nr 559266-0046, Katrinedalsgatan 13 A, 501 11 Borås, Sverige. Telefon: +45 35 37 77 00. E-mail: support.dk@hejco.com. Disse handels – og leveringsbetingelser gælder alle, der handler via www.hejco.dk.

 

BETALING OG LEVERING

Vi modtager betaling med Visa, og MasterCard. Vi opkræver ikke gebyr for betaling med kort. Priserne er angivet i danske kroner. Ordrer på under kr. 750,- bestilt online pålægges et fragtgebyr på kr. 63,20,- ex moms. Gebyret tilføjes ordren og betales samtidig med varerne. Gebyret vil fremgå af ordrebekræftelsen, som du modtager pr. e-mail. Online køb over kr. 750,- ekspederes og sendes gebyrfrit. Vi leverer varen 2-5 hverdage dage efter dit køb. Vi leverer varerne til danske adresser.


FORTRYDELSES- OG RETURRET

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 30 dage. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse. Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. Hvis du har bestilt flere partier eller dele løber fortrydelsesfristen fra du, eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får det sidste parti eller den sidste del i fysisk besiddelse. Hvis fristen udløber på en helligdag eller weekend forlænges fristen til den følgende hverdag.

RETURNERING AF VAREN OG RETUROMKOSTNINGER

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit produkt, kan du returnere det til os. Du har fuld returret inden for 30 dage fra den dag, du modtog produktet. Bemærk venligst, at fortrydelsesretten ikke gælder for specialfremstillede, broderede og/eller trykte produkter.

Betingelsen er, at produktet er ubrugt og returneres i den originale emballage. Du betaler selv for returfragten.

 

Returner som følger:

Har du handlet som privatperson, følg venligst nedenstående link:

Registrer din returnering

Registrer din retur Udfyld dine oplysninger via vores returformular, vent på QR-koden og aflever pakken på nærmeste posthus.

 

Har du handlet som virksomhed, følg venligst nedenstående link:

Registrer din returnering

Registrer din retur Udfyld dine oplysninger via vores returformular, og vent på returlabelen (sendes som PDF).

 

Du kan derefter vælge at aflevere pakken på nærmeste posthus eller sende den med jeres egen postflow (for virksomheder, der har PostNord som transportør). Kontakt os på returns@hejco.com, hvis du har brug for hjælp til returlabel eller hvis du har andre spørgsmål vedrørende retur/reklamationer. Angiv venligst ordrenummer eller leveringsnummer for hurtigere behandling. Vores returlabel er forudbetalt, men du kan selvfølgelig også vælge at betale portoen selv og skrive følgende returadresse på pakken:

 

Hejco / HejMar AB
Kättebo 102, Torsbo
523 60 Gällstad
Sweden

 

Checkliste:

 1) Alle returnerede varer skal være pakket i den originale pose eller karton og være i salgbar stand.

2) Bemærk venligst, at fortrydelsesretten ikke gælder for specialfremstillede, broderede og/eller trykte produkter.

3) En udfyldt returseddel skal altid medfølge returen for at vi kan behandle den. Udfyld årsagen til returen på retursedlen eller følgesedlen og læg den øverst i pakken.

4) Fragtomkostninger for retur (pt. 49 DKK ekskl. moms) justeres efterfølgende. Når det gælder retur, påtager du dig transportrisikoen, så sørg for at pakke produktet godt ind.

5) Når vi har modtaget og godkendt returneringen, refunderer vi dine penge og trækker fragtomkostningerne på 49 DKK ekskl. moms fra. Hvis det er en reklamation, dækker vi selvfølgelig alle fragtomkostninger.

 

TILBAGEBETALING AF PENGENE

Har du betalt med kort, tilbagebetaler vi pengene til samme konto som du benyttede ved den oprindelige transaktion. En tilbagebetalning sker når vi har modtaget og behandlet varene på vores returafdelning i Sverige. Har du bestilt og betalt på faktura, kommer du at modtage en kreditnote på samme email som du du benyttede ved den oprindelige transaktion. Når du har modtaget kreditnoten kan du kontakte os, og bede om en tilbagebetalning. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen..


AFPRØVNING AF VAREN OG EMBALLAGE

Du må undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug eller vaske den. Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

 

REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

I tilfælde af en reklamation skal returafdelingen kontaktes via e-mail returns@hejco.com

Reklamationsafdelningen skal kontaktes hurtigst muligt efter i har opdaget fejlen. Beskriv omhyggeligt, hvad der er galt med varen og send med billeder. 

Reklamationer returneres ubrugte eller vaskede til Hejco. Ved reklamationer står Hejco for fragten

 

PERSONDATA/INTEGRITY POLICY

HejMar AB er ansvarlig for behandlingen af den personlige data, du giver os som kunde. Læs mere om vores Integritetspolicy

Din indkøbskurv(0 artikler)

Din indkøbskurv er tom
I alt: 0 dkk
Til kassen
Fri fragt over 750,- DKK Sikker betaling 30 dages returret Kvalitetstøj siden 1954