Luk

Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser gælder ved køb af varer på www.hejco.dk
www.hejco.dk ejes af: Fristads AB (Hejco) org. nr 556023–8486 Box 1102 Katrinedalsgatan 13A 501 11 Borås Sverige Telefon: +45 35 37 77 00 E-mail: support.dk@hejco.com Disse handels – og leveringsbetingelser gælder alle, der handler via www.hejco.dk.

 

BETALING OG LEVERING

Vi modtager betaling med Visa, og MasterCard for private kunder, samt faktura for virksomheder. Vi opkræver ikke gebyr for betaling med kort. Priserne er angivet i danske kroner. Ordrer på under kr. 750,- bestilt online pålægges et fragtgebyr på kr. 39,- ex moms. Gebyret tilføjes ordren og betales samtidig med varerne. Gebyret vil fremgå af ordrebekræftelsen, som du modtager pr. e-mail. Online køb over kr. 750,- ekspederes og sendes gebyrfrit. Vi leverer varen 2-5 hverdage dage efter dit køb. Vi leverer varerne til danske adresser.


FORTRYDELSES- OG RETURRET

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 30 dage. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse. Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. Hvis du har bestilt flere partier eller dele løber fortrydelsesfristen fra du, eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får det sidste parti eller den sidste del i fysisk besiddelse. Hvis fristen udløber på en helligdag eller weekend forlænges fristen til den følgende hverdag.

RETURNERING AF VAREN OG RETUROMKOSTNINGER

Du har fuld returret i 30 dage fra den dag du har modtager dine varer. Varen må ikke have været i brug eller vasket. Varen skal returneres i original emballage. Send pakken med almindelig post og ikke pr. Postopkrævning OBS! En udfyldt returseddel skal altid medfølge i din pakke, som du sender retur for, at vi skal kunne behandle den. Udfyld årsagen til returen på returseddelen, som du kan hente her. Læg den øverst i din pakken. Send derefter dine vare retur til: Hejco / Kansas, Blangstedgårdsvej 66. 5220 Odense SØ, Danmark. Gem dit returkollinummer til din retur er behandlet af os. Dette skal desuden også anvendes ved en eventuel reklamation. Når tøjet er modtaget i Odense, sendes det til vores returafdelning i Sverige. Det er returafdelningen i Sverige som behandler returen. Venligst betal altid fakturen inden sidste betalningsdato eller kontakt os når du returnere dine varer så fakturen kan pauses. Vi udligner ikke per automatik faktura med kreditnoter. Ønsker du/I at det skal udlignes skal i kontakte os på email eller telefon. Tøj med tryk eller broderi kan vi kun tage retur eller bytte, hvis der er tale om en reklamation.En tilbagebetaling sker så snart vi har modtaget varan. Hvis du bestiller flere artikler og ikke returnerer dem alle, tilbagebetaler vi ikke din fragt, da afgiften her forbliver den samme uanset antallet af varer. Når det gælder retur, så står du som kunde for transportrisikoen og for fragten.

 

TILBAGEBETALING AF PENGENE

Har du betalt med kort, tilbagebetaler vi pengene til samme konto som du benyttede ved den oprindelige transaktion. En tilbagebetalning sker når vi har modtaget og behandlet varene på vores returafdelning i Sverige. Har du bestilt og betalt på faktura, kommer du at modtage en kreditnote på samme email som du du benyttede ved den oprindelige transaktion. Når du har modtaget kreditnoten kan du kontakte os, og bede om en tilbagebetalning. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen..



AFPRØVNING AF VAREN OG EMBALLAGE

Du må undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug eller vaske den. Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

 

REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den – fx en materiale- eller fabrikationsfejl kan du reklamere nvaren. Henvend dig til kundeservice på support.dk@hejco.com.
Vi beder dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er, samt vedhæfte et billede. Reklamationer returneres ubrugt eller vasket til Hejco, så snart du opdager fejlen. Vi står for returomkostningen ved reklamationer.

 

PERSONDATA/INTEGRITY POLICY

Fristads AB er ansvarlig for behandlingen af den personlige data, du giver os som kunde. Læs mere om vores Integritetspolicy

Din indkøbskurv(0 artikler)

Din indkøbskurv er tom
I alt: 0 dkk
Til kassen
Fri fragt over 750,- DKK Sikker betaling Hurtige leverancer Kvalitetstøj siden 1954