Luk
Fragt 39,- DKK Fri fragt over 750,- DKK Egen sy- og trykafdeling Sikker betaling

Vilkår Hejco Danmark

Salgs- og leveringsbetingelser

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.hejco.dk
www.hejco.dk ejes af:

Fristads AB (Hejco)
org. nr 556023–8486
Box 1102

Katrinedalsgatan 13A
501 11 Borås
Sverige


Telefon: +45 35 37 77 00
E-mail: support.dk@hejco.com

Disse handels – og leveringsbetingelser gælder alle, der handler via www.hejco.dk.

BETALING OG LEVERING

Vi modtager betaling med Visa, og MasterCard for private kunder, samt faktura for virksomheder. Vi opkræver ikke gebyr for betaling med kort.

Priserne er angivet i danske kroner. Ordrer på under kr. 750,- bestilt online pålægges et fragtgebyr på kr. 39,- ex moms.
Gebyret tilføjes ordren og betales samtidig med varerne. Gebyret vil fremgå af ordrebekræftelsen, som du modtager pr. e-mail.
Online køb over kr. 750,- ekspederes og sendes gebyrfrit.
Vi leverer varen 2-5 hverdage dage efter dit køb.
Vi leverer varerne til danske adresser.

FORTRYDELSES– OG RETURRET

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.
Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. Hvis du har bestilt flere partier eller dele løber fortrydelsesfristen fra du, eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får det sidste parti eller den sidste del i fysisk besiddelse.
Hvis fristen udløber på en helligdag eller weekend forlænges fristen til den følgende hverdag.

SÅDAN ANVENDER DU FORTRYDELSESRETTEN

Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Send en e-mail vor du oplyser, at du fortryder til support.dk@hejco.com
Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder.
Hvis du fortryder, kan du benytte lovens standardfortrydelsesformular på nedenstående link, eller som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser, men det er ikke obligatorisk. Hvis du gør det, kvitterer vi straks pr. mail for modtagelse af din fortrydelse.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=160666#Bil3  
Ved returnering skal der altid vedlægges en kopi af følgeseddel/ faktura i pakken og vi beder dig oplyse om årsagen, men det er ikke et krav. Send pakken med almindelig brevpost eller pakkepost – ikke pr. postopkrævning. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

RETURNERING AF VAREN OG RETUROMKOSTNINGER

Du har fuld returret i 30 dage fra den dag du modtager dine varer. Selvfølgelig må varen ikke have været i brug eller vasket. Varen skal returneres som ved leveringen og i original emballage.
Send pakken med almindelig post ikke pr. postopkrævning.

OBS! En udfyldt returseddel skal altid medfølge i din pakke, som du sender retur for, at vi skal kunne behandle den. Udfyld årsagen til returen på returseddelen, som du kan hente her. Læg den øverst i din pakken.

Send derefter dine vare retur til:

Hejco / Kansas, Blangstedgårdsvej 66. 5220 Odense SØ, Danmark

Gem dit returkollinummer og gem det til din retur er behandlet af os. Dette skal desuden anvendes ved en eventuel reklamation.
Tøj med tryk eller broderi kan vi kun tage retur eller bytte, hvis der er tale om en reklamation.
En tilbagebetaling sker så snart vi har erhållit varan i retur.

Hvis du bestiller vare og ikke returnerer alle dine varer, betaler vi ikke din fragt, da afgiften her forbliver den samme uanset antallet af varer.
Hvis Hejco er skyld i din retur, så står vi selvfølgelig for fragten. I andre tilfælde tages dette i efterhånd. Vi kan ej tage imod returer, hvor fragten ikke er betalt eller er ufrankeret.
Når det gælder retur, så står du som kunde for transportrisikoen.

TILBAGEBETALING AF PENGENE

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, på varens værdi. Vi refunderer ikke eventuelle leveringsomkostninger. Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

AFPRØVNING AF VAREN OG EMBALLAGE

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug eller vaske den. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den – fx en materiale- eller fabrikationsfejl kan du reklamere.
Henvende dig til kundeservice på support.dk@hejco.com eller på telefon: +45 35 37 77 00
Vi beder dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Reklamationer returneras oanvända eller tvättade till Hejco, snarast efter att du upptäckt felet. Beskriv noga vad som är fel, markera gärna med något tex en tejp. För godkända reklamationer betalar Hejco för returportot. Varan måste paketeras väl och återsändas med en kopia av följesedeln i paketet.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

PERSONDATA/INTEGRITY POLICY

Fristads AB er ansvarlig for behandlingen af den personlige data, du giver os som kunde. Laes mer på vor Integritetspolicy

Integritetspolicy

Fragt 39,- DKK Fri fragt over 750,- DKK Egen sy- og trykafdeling Sikker betaling
Hejco | Fristads AB – Katrinedalsgatan 13 A, 504 51 Borås, Sweden | Org.nr. 556023-8486
Desktopvisning | Skift til Mobilvisning