Luk

Retur og reklamation

Hvordan sender jeg mine vare retur?

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med varen, sender du den retur. Du har fuld returret i 30 dage fra den dag du modtager dine varer. Selvfølgelig må varen ikke have været i brug eller vasket. Varen skal returneres som ved leveringen og i original emballage og med en kopi af følgesedlen. Send pakken med almindelig post ikke pr. postopkrævning. Tøj med tryk eller broderi kan vi kun tage retur eller bytte, hvis der er tale om en reklamation.Tilbagebetaling sker så snart vi har modtaget varen retur. OBS! En udfyldt returseddel skal altid vedlægges returen for, at vi skal kunne behandle denne korrekt. Udfyld hvad årsagen til returen på retursedlen. Læg denne med varerne i pakken.

 

Download returseddel her

Send dine varer til:

Samskip A/S
Fristads/Kansas
Greve Main 9
DK-2670 Greve

Gem dit returkollinummer og behold dette til returen er gået igennem og du har modtaget en bekræftelse fra os. Dette returkollinummer skal du også benytte dig af hvis du ønsker, at udføre en eventuel reklamation.

 

Fragt

Du skal selv betale fragten på din retur. Dette gælder også ved udvalgsordre/prøver.

 

Hvordan bytter jeg min vare?

Du bedes venligst sende den vare du ønsker, at bytte retur og så skal du selv sørge for, at bestille en ny vare på vores webshop. Vi sender ikke automatisk den nye vare til dig desværre.

 

Hvordan laver jeg en reklamation?

I tilfælde af en reklamation skal returafdelingen kontaktes via e-mail claims.se@fristads.com Reklamationsafdelningen skal kontaktes hurtigst muligt efter i har opdaget fejlen.

Beskriv omhyggeligt, hvad der er galt med varen og send med billeder. Reklamation skal skrives på engelsk. Reklamationer returneres ubrugte eller vaskede til Hejco. Ved reklamationer står Hejco for fragten.

BEMÆRK VENLIGST, AT VI IKKE MODTAGER PAKKER SENDT PR. EFTERKRAV.

Din indkøbskurv(0 artikler)

Din indkøbskurv er tom
I alt: 0 dkk
Til kassen
Fri fragt over 750,- DKK Sikker betaling Svensk design Kvalitetstøj siden 1954